رضاییان: انتظار نداشتم نورمحمدی آن حرفها را بزند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنیدبا تسکر از سایت ورزش3.
بازدید : 177
نویسنده : m.k.sh

 

رامین رضاییان در گفتگو با "ورزش سه" درباره پیروزی ایران برابر گوام گفت: بازی خیلی خوبی برابر گوام انجام دادیم و خوشبختانه در شرایطی که تیمهای همگروه نتوانسته بودند به دلیل شرایط گوام و بازی در چمن مصنوعی این تیم را شکست بدهند ما توانستیم پیروز شویم و با سه امتیازی که گرفتیم، صدرنشین شدیم.

وی درباره نخستین گل ملی اش هم گفت: گلی که زدم حاصل تلاش بچه ها و به ویژه پاس بسیار خوب مهدی طارمی بود. من هم می خواستم پاس طارمی را جبران کنم اما متاسفانه با تکل مهدی توپ داخل دروازه گوام نشد اما به هر حال اولین گل ملی حس خوب و متفاوتی بود.

رضاییان درباره حاشیه های اخیری که برای او در پرسپولیس وجود داشت گفت: من دوست داشتم بعد از دو بازی تیم ملی در این باره حرف بزنم و سکوتم فقط به این دلیل بود. برانکو لطف کرد و واقعیت را گفت.  او می داند که من چطور بازیکنی هستم و چگونه با جان و دل برای تیمم بازی می کنم. هواداران بدانند حاشیه در تیمهای بزرگ وجود دارد. من برای هم خبرنگاران احترام قائل هستم چون اگر رسانه ها نباشند فوتبال بی معنی می شود اما یکی، دو نفر شیطنتهایی کردند و سوالهای حاشیه سازی مطرح کردند و من آنها را به خوبی می شناسم. فوتبال یک روز تمام می شود و این اخلاق و معرفتهاست که می ماند.

وی افزود: انتظار نداشتم بعد بازی آقای نورمحمدی آن حرفها را بزند اما حتما بعد بازی عصبانی بودند. فوتبال است و این حاشیه ها پیش می آید. ویروسی که گرفتم باعث شد تا سه روز چیزی نخورم. فکر می کنم من خودم را اول فصل به پرسپولیس ثابت کردم. در شرایطی که در باشگاه پولی نبود، به این تیم آمدم و به خاطر پرسپولیس، پرسپولیسی شدم.

وی در پایان گفت: از هواداران هم می خواهم این حرفها را تحمل کنند چرا که قطعا تا آخر فصل از این حرفها باز هم مطرح می شود اما روی این شایعه ها قضاوت نکنند. من رامین رضاییان مثل بقیه بازیکنان پرسپولیس با جان و دل در این تیم بازی می کنم. سال قبل در باشگاه راه آهن که هواداری نداشت خودم را به مردم ثابت کردم و بدون پول با جان و دل برای این تیم بازی کردم و حتی یک بازی را هم از دست ندادم. از آقای خوردبین هم تشکر می کنم که به عنوان سرپرست و بزرگ از من حمایت کردند و واقعیتها را گفتند. به هر حال برانکو و خوردبین فوتبال بازی کرده اند و فوتبال را لمس کرده اند و من را هم به خوبی می شناسند.


:: موضوعات مرتبط: فوتبال , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: